1.11.10

СТАТИСТИКА

От Юни 2010 година-насам блогът на Гугъл, същият, от който четете актуалния материал, е инсталирал една много обхватна и пълноценна статистика на броя, източниците и софтуера, от който произхождат посещенията във всеки отделен блог. Статистиката е ценна по твърде много причини, пък и благодарение на нея вече мога да представя резултатите от първото тримесечие, след като броячите са започнали да работят.
.
През месец Юли 2010 година, броячът е отчел 364 посещения на този блог. Едно доста скромно представяне. Тогава все още не разполагах с нужната техника и не можех да поддържам блога си редовно и ефективно. Можех да поствам материали само в края на седмицата, пък нерядко и това беше доста трудно и се случваше текстове да бъдат отлагани за след още една седмица. През Август 2010 година нещата са били горе-долу същите. Посещенията на блога през този месец са били 506. Не само, че самата цифра е скромна, но и ръстът от само 39 % е доста незначителен. За сметка на това, следващият месец Септември 2010 година е коренно различна история. Тогава посещенията в този блог са били 1516, което означава ръст от почти 200 % спрямо резултата от предходния месец Август. Спрямо Юли, ръстът за Септември е бил с 316 процента. Придобиването (закупуването от мен с лични средства) на нужната техника и възможността да публикувам мнението си по горещите според мен теми своевременно, са си казали своята дума.
.
Освен всичко това, научих, че блогът ми е четен и от политици и то - от различни партии! Предвид фактът, че тук един вид "плюя" по цялата ни политическа класа без изключение, подобен политически интерес би бил в някаква степен учудващ. При по-внимателен размисъл обаче се оказва, че интересът към писанията ми от страна на най-различни политически спектри е съвсем резонен. Тук аз не въртя политики и да показвам нещата едностранчиво и деформирано, ами излагам проблемите такива, каквито ми се струват, най-коректно и пълноценно. Което е за критика - критикувам, а което е за похвала - хваля, дори когато става дума за един и същи властник, когото по принцип не харесвам. Тоест, позициите ми са коректни и обективни и всяка партия би могла да намери в блога ми същностни и смислени критики за нейните опоненти, макар и самата тя да не е пощадена в не по-малка степен от другите.
.
Обещавам на всички, които проявяват интерес да четат на това място, че в бъдеще ще продължавам да се стремя към максимална обективност и коректност на мненията ми, без да се съобразявам по никакъв начин с личните ми, за сметка на общите интереси. Както до сега! А на политиците бих могъл да кажа само - чакат ви много тежки времена! Всички вас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар