13.8.10

Безработна жена с дете не плащала здравни вноски, но искала лечение! Безсрамието и наглостта на Борисов нямат граници!!!

Жена без работа, но с малко дете, се оказва виновна, защото искала лечение, а не била внасяла здравни вноски! Това научаваме от Борисов в хода на интервю с него в съвместното предаване на БНТ "Денят започва" и на Дарик радио "Витамин" днеска (13.08.2010) сутринта.
.
Жена без работа! Да внася здравни вноски! Откъде?! Сигурно произвежда парите? Или пък трябва да краде, за да плати здравните вноски на управляващите? А може би трябва да проституира?
.
След като на всички (или на почти всички) останали в тази държава им харесва да бъдат управлявани от зверове - добре! Нека мълчат! Аз обаче не считам, че съм се родил на този свят, само за да плащам на управляващите да ги изхранвам (доста богато) и едновременно с това, да ползват собствените ми пари срещу мен самия - за да ме контролират и манипулират в своя изгода безспир.
.
ИСКАМ ОТ УПРАВЛЯВАЩИТЕ, НЕЗАБАВНО, ДА МЕ ОСВОБОДЯТ ОТ ПЛАЩАНЕТО НА ВСЯКАКВИ ДАНЪЦИ! (С това си искане не нарушавам законите и Конституцията на страната, защото не призовавам да не се плащат данъци, а искам управляващите съвсем законно да ме освободят от плащането на такива. Както са освободени от плащане на данъци фондации и разни други подобни.)
.
Понеже днес частната собственост и пазарното, икономизирано предприемачество са на такава почит и понеже се води, че живеем в демократична страна - веднага публично и най-демократично ще обясня, защо имам право да поискам освобождаването си от данъци и защо това ми искане трябва да бъде осъществено от управляващите НЕЗАБАВНО!
.
Когато отида в някой магазин, аз плащам и срещу парите си получавам стоката, която съм си поръчал. По абсолютно същата логика, когато плащам данъци, аз плащам за... За какво всъщност плащам аз данъци? Точният отговор е - ЗА НИЩО! За данъците, които аз плащам, получавам кръгло НИЩО!
.
Да плащам данъците за строенето на пътища - не е за това. За пътищата се взимат винетки, а и европари получават управляващите.
.
Да плащам данъците за сигурност - и за това не е. Само управляващите имат персонална охрана, докато аз нямам и един човек, пратен да ми брани живота от престъпници (и от недоволни ... колеги, да речем, защото в моя случай не мога да кажа от недоволен електорат). Камо ли пък този човек да идва и с държавен автомобил, та да ме вози навсякъде безплатно... Ако стане на въпрос, че плащам данъци да ме пази полицията - НЕ, МЕРСИ! Ще си се пазя сам от бандитите. Ще се въоръжа, ще си накупя охранителни системи, разузнавателни технологии, може и танк да си купя след време... Как точно ще се пазя от бандитите - това си е изцяло мой проблем. Данъци обаче за тази работа не искам да плащам. Да плащат данъците тези, които искат да се възползват от държавните услуги в сферата на сигурността. Аз не искам да се възползвам от тях.
.
Да плащам данъци за здравеопазване - със сигурност не е за това. Та нали сам Борисов, лично, изясни, че право на "безплатно" здравеопазване имат само тези, които плащат здравни вноски. Значи, данъците не ги плащам за здравеопазване. Още повече, че много държа да бъда освободен и от плащането на здравните вноски. Няма да се лекувам "безплатно", както сега. Ще си плащам, когато се разболея.
.
Да плащам данъци за образование - не е и за образование. Моето образование съм го приключил отдавна, плащали са го родителите ми (тогава и учебниците бяха безплатни). Не следвам висше образование по държавна поръчка никъде, деца нямам, които да ходят на училище... Няма какво да плащам за образование.
.
Да плащам данъци за пенсия в бъдеще - о-хо, с най-голяма сигурност не плащам данъците за пенсия! Та нали "социалният" министър Тотю Младенов иска да ходим на работа на пределна възраст, с тояги и с патерици, точно за да не се били пипали парите за данъци! Значи не плащам данъците и за пенсия.
.
Накрая, да плащам данъци докато работя, за да получавам социална помощ докато съм безработен - не е и за това. Докато съм безработен, аз получавам социална помощ не по-дълго от година, че и по-кратко време. Данъците обаче ги плащам не само в продължение на година, след като тръгна на работа, ами ги плащам непрекъснато докато работя. Значи, не плащам данъците докато работя, за да получавам социална помощ докато съм безработен.
.
Както най-ясно се вижда, данъците са един абсолютно безсмислен, с нищо неоправдан разход в бюджета ми. А какво правят фирмите с неоправданите разходи? СЪКРАЩАВАТ ГИ! И понеже сме в криза, аз искам от управляващите, без всякакво бавене да ме освободят от този с нищо неоправдан разход - ДАНЪЦИТЕ!
.
За финал: Мнозинството мълчи, докато зверовете във властта се гаврят с всички ни по току-що описания начин. МЪЛЧЕТЕ! Вашите деца ще живеят още по-зле, по-несигурно и по-безправно от сега. Не моите деца, защото, слава Богу, аз нямам такива.

8 коментара:

  1. А къде остава социалната солидарност :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Като гледам какво търпят всички в тая държава, вече признавам само една солидарност - всички да са солидарни с нуждите ми и да ми дават по десет процента от доходите си, за да си покривам тези нужди.

    ОтговорИзтриване
  3. Пишѝ ме и мен! Ставаме двама...

    ОтговорИзтриване
  4. Абе, те, парите, няма да са кой знае колко много. В днешно време някакви си милиарди не са кой знае каква пара, ама ... хайде! Ще те включа! За мен Източна България, а за тебе Западна. Приходите от София и от Варна ще си ги делим.

    ОтговорИзтриване
  5. Колев20/8/10 14:12

    Много силна статия! Това, ако го напишеш на един голям картон (нещо като лозунг) и излезеш на улицата, всеки втори ще те подкрепи. Аз ще съм първият!

    ОтговорИзтриване
  6. Към Колев:

    Благодаря за оценката, както и за подкрепата. Не отказвам ничия подкрепа и ничие мнение, дори ако мненията и оценките за написаното от мен са отрицателни. Естествено, при отрицание ще отговоря и ще се аргументирам защо съм прав, а ако греша - ще призная грешките си.

    По принцип, аз предпочитам да си плащам редовно данъци, даже ако те са малко по-големи. Задължително обаче от плащането на тези данъци трябваше да има смисъл и, също задължително, аз трябваше да получавам някаква помощ чрез тези данъци, когато сам не съм в състояние да опазя един разумен минимум от жизнени условия. Такова нещо няма и, както се вижда, няма и да има. Поне не, докато са на власт актуалните управляващи. И тъй като за данъците и осигуровките, които ми взимат управляващите, реално аз не получавам нищо - това е един съвършено излишен, безсмислен, дори вреден за мен, особено в условията на криза, разход. Затова предпочитам да бъда освободен от плащането на данъци. И понеже България е свободна, демократична и правова държава - освобождаването ми от данъците трябва да стане НЕЗАБАВНО.

    За излизането с плакат и с тетрадка за подписи във връзка с подобен проблем - такава е нормалната практика. Но понеже съм от мнозинството, което трябва да ходи да работи, за да изхранва с труда си себе си, управляващите и олигархията им - аз лично не разполагам с практическа възможност да осъществя подобно мероприятие. В същото време, управляващите си правят оглушки и се преструват, че исканията като моето не съществуват. Подобно наглед неадекватно поведение на българските властимеющи е много характерно за тях във връзка с проблеми, чието разрешаване не им изнася. Бързи са, само когато искат да прибират нещо. Най-вече - пари.

    Няма проблем! След като управленците не желаят да зачетат правата на един човек, в случая моите, значи същото искане трябва да бъде изискано от тях от повече от един човек. И понеже нямам възможност да стоя с плакат и да събирам подписи (нали трябва да изхранвам управляващите и олигархията им!) - ще направя нещо друго. Ще предложа тук, в Интернет, в блога си, инициативата "НЕБЕ БЕЗ ИЗЛИШНИ ДАНЪЦИ И ОСИГУРОВКИ". Като тук трябва да се уточни, че излишни са ВСИЧКИ данъци и осигуровки.

    Естествено, съществува алтернативният вариант изведнъж, най-неочаквано, управляващите да преобърнат цялата си досегашна политика и да започнат да работят реално за всички без изключение (по такъв начин и за мен, който съм част от всички). Не само за себе си и за олигархията около себе си (част от която олигархия като цяло са и самите управляващи).

    Да се случи подобен развой обаче е по-малко вероятно от това, да се случи някое драматично библейско чудо. Та за това - оставам си с инициативата да бъда освободен - законно, естествено - от всякакви данъци и осигуровки. Да плаща, който получава нещо от това. Аз не получавам нищо от данъците и осигуровките, които ми се вземат и затова искам да бъда освободен от тях. НЕЗАБАВНО! Време за управленско ослушване и за излишно тупкане на топката на едно място НЯМА!

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен18/9/10 12:51

    напьлно сьм сьгласен с теб и подкрепям напьлно идеите ти!ние не получаваме нищо срещу даньците и осигуровките,които плащаме,а на всичко отгоре сме дльжни да си плащаме,дори и когато останем без работа в скапаната дьржава в която няма никаква реална икономика ,а оттам и реален пазар на труда.искат от гражданите да си плащат здр осиг.,дори и безработни ,но в същото време никой не желае да пребори сивата икономика кьдето 80% и повече от работодателите не осигуряват релно работниците си!!!но нали ще ги разсьрдят,щели да фалират,бизнеса щял да страда-дрьн-дрьн!управляващите много милеят за бизнеса,щото куфарчетата си хвьрчат 20 год вече и няма да спрат никога! Като ще фалират -има лесно стават работници!но не-олигарсите и бизнеса са постоянно под закрилата на всички правителства досега!

    ОтговорИзтриване
  8. Към Анонимен:

    Благодаря! Що се отнася до българския "бизнес" - ако имаше управляващи, които да не работят само за българската олигархия, "бизнесът" просто послушно щеше да започне да изплаща човешки заплати. Иначе какво! Ще преместят "бизнесмените" ни активността си в някоя от сериозните държави, където заплатите за една и съща работа са над десет пъти по-големи от тук ли? Хайде, бе!

    Също, никой няма да фалира, ако заплатите в България станат нормални. Дори сега, по време на кризата, мнозина фирмени собственици и ръководители си купиха нови луксозни возила и продължиха охолния си живот без изменения. Моят шеф например си купи чисто ново Audi Q5 точно през 2009 година. Естествено, нашите заплати никак не помръднаха. Даже веднъж шефът ни казал, че трябвало да се радваме, че не ги е намалил!

    Не осъждам "бизнесмените" ни. Те се възползват, защото имат възможност. Който не се възползва от предоставилите се възможности - останалите ще го изхвърлят от играта! Това, на което се противопоставям, е предоставянето от управляващите на тези възможности за грабеж. И недоволствам от масовата глупост в България!

    ОтговорИзтриване