10.10.10

НАЧАЛОТО НА ТЪРСЕНЕТО В ПОЛИТИКАТА

Вече от десетилетия, ако не и от столетия, властниците (днес - политици) у нас, както и по цял свят, обещават по-добър живот за всички ни, сигурност, справедливост и прочие и прочие... Всичките им обещания обаче в своята пълнота и съвкупност не са били реализирани нито веднъж до сега в познатата история (за непознатата - не зная, защото не познавам тази история).
.
Поради всичко това реших, да потърся за себе си причините, животът на всички ни да не става по-добър (въпреки постоянните уверения на политиците, че това ще стане когато дойдат на власт, ако са в опозиция или пък че вече е станало, ако са на власт). Обяснимо и неизбежно, както се е случвало и с други преди мен, стигнах до извода, че търсенето на причините за лошия ни начин на живот трябва да бъде както търсене в нас самите, така и търсене в политиката. За пореден път и аз като мнозина други осъзнах, че всичко добро и всичко лошо, което ни се случва - както сега, така и в миналото ни, - произхожда не само от собствените ни действия и бездействия, но и от политиците (или, казано и по друг начин - от овластените). Търсенето ми тук е насочено точно към политическата и към собствената ни съпричастност към влошаването на живота ни и на сигурността ни като цяло. Както и към намирането на изход от тежката и ту по-бързо, ту по-бавно, но винаги само влошаваща се за нас ситуация.
.
Освен, че всеки ще може да чете и да коментира тук съвсем безплатно, също няма да поставям ограничения за обема и начина на употреба на текстовете ми от всички останали без изключение. Всеки може да използва написаното от мен тук без ограничение, без да ме пита и предупреждава и както намери за най-добре. Е! Много бих се радвал, когато някой реши да се възползва - да споменава името ми като автор на представените в този блог текстове и идеи. Няма да се разсърдя, ако не бъда споменат по никакъв начин, но по-почтено би било оповестяването на името ми и на адреса на този блог да не бъде пропускано.
.
Успех за всички ни и Бог да е с нас, че тепърва ни чакат още по-тежки времена!

4 коментара:

  1. Оптимизмът ти е заразителен! Винаги може да стане по-лошо :) Давай по нанадолнището, че нагоре Сизиф бута камъка и ще ни разколебава :)

    ОтговорИзтриване
  2. Знам точно какво са ни приготвили управляващите, затова съм толкова "оптимистичен". Винаги може да стане по-лошо и в България винаги става по-лошо. Всички други са се пуснали по нанадолнището, пък аз обичам да съм от овцете, дето понякога се отделят от стадото (особено пък, когато овчарите са подкарали стадото на заколение). Понякога вълците и другите хищници са по-безопасни от овчарите.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!!
    Радвам се да срещна и чета умен и буден, и още нещо много по-рядко срещано, ЧЕСТЕН мъж и човек, който търси отговори на тези въпроси. Защо и защо е било, и е, и е останало до днес така от време оно.
    Не си сам. Има и други, които като теб търсят отговирите на тези въпроси.
    Дано ги намерим заедно...
    Поздрави и усмихнат ден: ок

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря! Всяка подкрепа е важна за мене и никога не отказвам такава, независимо на колко различно мнение бих бил с някои от тези, които изразяват одобрението и подкрепата си. По принцип избягвам да отсъпвам от позициите си по "дипломатически" причини - променям ги само, ако бъда опроверган недвусмислено и аргументирано (грешките си обаче признавам, дори ако ги открия сам). Това ме прави доста тежък събеседник и точно по тази причина одобрението е още по-ценно за мен.

    ОтговорИзтриване