1.9.10

Шибан ли е българския народ?

Много се изговори за прословутите изказвания на министъра Божидар Димитров. Особено мнозина се впечатлиха от фразата "шибан народ". Чак групи във фейсбук се сформираха, които да се възмущават от казаното от министъра. Парадоксално, измирането на хора заради практическата липса на социално подпомагане у нас въобще не предизвиква каквато и да било реакция у когото и да било. Е! Освен у мен, разбира се, но аз съм без всякакво значение, защото съм сам. Този факт най-недвусмислено говори за хуманността и за моралния облик на българския народ. Тоест показва, че по отношение на хуманността и на морала българският народ е кръгла, тотална НУЛА!
.
Що се отнася до въпроса дали сме шибан народ или да - отговорът е много ясен на всички ни и на всичко отгоре е ясен от много отдавна. При условие, че сме били шибани, бити, експлоатирани от столетия - първо били турци, после руснаци, германци, пак руснаци по времето на СССР, след което американци и европейци, като днес само дето звезди от небето не сваляме, само и само да се докопаме до парите на ЕС, а пък собствените ни управляващи ни шибат, бият и експлоатират непрекъснато и по каквито начини си пожелаят - фактът, че българския народ е бил шибан непрекъснато от твърде много време насам не може да се скрие от никого нито у нас, нито в чужбина. Единственият въпрос тук е, дали ще постъпим като достойната проститутка и срамежливо ще признаем реалността, като се постараем да се вземем в ръце или ще се мъчим да се представяме пред себе си и пред останалия свят такива, каквито не сме, като останалите великодушно ще ни се усмихват, докато задоволяваме нуждите им, а зад гърба ни ще се присмиват на предвзетостта ни.
.
Истината боли! И мнозина от нас реагират по възможно най-безсмисления начин. Сърдят се на тези, които са си позволили "светотатството" да изложат нелицеприятните факти публично. Сякаш това би променило нещо! Защото ако някои лекуват болестта си с реални противодействия, ние в България сме заблуждавани и се самозаблуждаваме, че всичко ще се оправи, като се преструваме на каквито не сме и като се правим, че проблемите не съществуват. А всичко това ще продължи, докато тази държава не угасне бавно и не се размие заедно с всички ни в глобалния океан. Без остатък. Може би само с бегъл спомен в историята на миналото. Една от многото капки, които са се влели в някой от големите океани и са се размили в него без остатък. И докато този неизбежен финал настъпи в някое не много близко бъдеще, мнозинството от нас, които все още не сме се махнали от тази държава, ще се мъчим като най-грешни дяволи.
.
Понеже аз не съм мазохист и не желая да се мъча излишно заради чуждата глупост, съчетана с управленската извратеност - ИСКАМ от управляващите НЕЗАБАВНО да ме освободят от ВСИЧКИ данъци и осигуровки. Криза сме и има по-смислени начини да изразходвам парите си в тези кризисни условия, вместо част от доходите ми да се вземат от управляващите и да не получавам нищо срещу взетите от тях пари. Който желае, може да се присъедини към инициативата ми, като отрази подкрепата си с коментар в материала ми "НЕБЕ БЕЗ ИЗЛИШНИ ДАНЪЦИ И ОСИГУРОВКИ".

Няма коментари:

Публикуване на коментар