13.8.17

Политици-идиоти, които са избирани от още по-големи идиоти - пътят на България към небитието...

Едната от трите ключови фигури на българската мафия, Цацаров, задава "мъдър" въпрос: "Как толкова години не е обърнато внимание на лобистки поправки в законите, в резултат на които изникнаха ветропаркове и голфигрища, но сега се оказа, че поминъкът на местните хора - земеделието, риболовът и други е основният проблем на птиците?"
.
Ама, да ме беше попитал мен бе, човек! Даже и аз мога да ти го обясня, при това - страшно лесно! Станало е така, защото и Борисов или по-конкретно общинските съвети на борисовата партия на местно ниво плюс борисовата изпълнителна власт, подобно на Цацаров в съдебната сфера и при наказателното преследване, не просто почти нищо не работят, ами даже правят всичко възможно, да обслужват дадени кражби и измами, ОТ ГОДИНИ! (И Цацаров, и Борисов са в СТЕНАТА НА СМЪРТТА - списък с лица, които никой нормален човек не би допуснал до публичната власт.) Всеизвестно е, че в България законите са, за да се нарушават и да се заличават. Ако институциите си вършеха работата, дори и малко от малко - всичко това нямаше да се беше случило, нито да се стига до заплаха за санкции от ЕС. Естествено, току-що фиксираното невежество на Цацаров и подмятането на "горещия картов" между него и Борисов по начин, по който да няма реална санкция за никой от двамата, въобще не е случайно. То просто е в услуга на "правилните" хора. И въпросните "правилни" хора в Калиакра въобще не са някакви си земеделци и рибари, за които уж се е загрижил Цацаров (разбира се - не чак толкова, че да започне Цацаров сам да изплаща евро-глобите, та споменатите хора да си останат там). "Правилните" хора са няколко олигарха и мафиота, за които детайлно е описано в сайта на "Биволъ" ("На Калиакра: Бостан по бостан - олигарх по олигарх").
.
Също така, когато мен ме уволнят от някъде и така видят сметката на поминъка ми - на мен ми се налага да търся друга работа, за да имам някакъв поминък. Никой не се е загрижил особено, какво ще правя аз и как ще преживявам, ако бъда уволнен от работа, нали? Точно по същия начин цацаровите "земеделци", "рибари" и "други" ще си потърсят поминък другаде - заради зле уреденото функциониране на държавата, за което и те носят вина, бидейки едни от многото импотентни "граждани".

Няма коментари:

Публикуване на коментар